Å ha tilstrekkelig med førstehjelpsutstyr på arbeidsplassen kan vise seg å være av livsviktig betydning hvis uhellet først er ute. Det kan redde liv! Men, disse livsviktige hjelpemidlene representerer ikke bare et ønske eller et krav, men også en plikt til å bidra når det gjelder som mest!
Det er faktisk slik at arbeidsgiver er pålagt via HMS-reglementet å ha tilstrekkelig førstehjelpsutstyr lett tilgjengelig på arbeidsplassen.
Viste du at førstehjelpsutstyr kan ha en utløpsdato? Sterile produkter, pads til hjertestarter osv har en holdbarhetsdato.
Når du inngår en Service og Vedlikeholdsavtale med oss, gjør vi dette enklere for deg og sørger for at deres førstehjelpsutstyr er i orden. Vi kontrollerer førstehjelps-enheter som kofferter, hjertestarter, plaster, øyeskyll, bårer osv at dette er i orden slik at det er klart til bruk.
Her kan du finne noe av det førstehjelpsutstyret som vi leverer